Hiring DevOps Engineer, Solution Architecture, Dot Net Developer, UI/ UX Lead, Mern Stack Developer, SEO Content Writer, and WordPress Developer based in Gulshan-e-Iqbal, Karachi

Hiring DevOps Engineer, Solution Architecture, Dot Net Developer, UI/ UX Lead, Mern Stack Developer, SEO Content Writer, and WordPress Developer based in Gulshan-e-Iqbal, Karachi


Hiring the following below positions:


1) Sr DevOps Engineer
Experience: Min 5 yrs.

2) Sr Solution Architecture 
Experience: Min 5 yrs.


3) Sr Dot Net Developer
Experience: Min 10 yrs.


4) UI/ UX Lead
Experience: Min 3-4 yrs.


5) Mern Stack Developer
Experience: Min 2-3 yrs.


6) SEO Content Writer
Experience: Min 1 yr


7) WordPress Developer
Experience: Min 2-3 yrs.

Location:  Gulshan-e-Iqbal, Karachi (Onsite)
Timings: 10am - 7pm

How to apply?

Send your updated resume to  career@mmc.biz.pk.



 

Post a Comment

0 Comments